Tuesday 7 August 2012

TOOME SALAT



Eestis elades oli see minu lemmik Salvesti salat,siin kahjuks sellist salatit poes pole,siis pean ise tegema.


3kg kurki

1kg sibulat
1kg porgandit
100g värsket hakitud tilli
3spl meresoola
2spl suhkrut
3spl 30% äädikat
200g õli

Lõika sibulad ja kurgid (pool)viiludeks, porgand väikesteks kuubikuteks või poolviiludeks. Sega suures potis ülejäänud ainetega. Kata kinni ja lase jahedas ruumis 24 tundi maitsestuda.
Kuumuta peaaegu keemiseni, seejärel hoia umbes 10 minutit nõrgal kuumusel (ära keeda!).
Pane kuumalt steriliseeritud purkidesse. Kaaneta ja säilita jahedas.

2 comments:

Unknown said...

Kui teil on kogu teie kehas Herpes, näiteks palavik, hsv või katusepõlv, siis sa tead, mis see on, et jääda valu ja ebamugavustunde juurde, mida herpes pakub. Ma ei pea teile ütlema, kui fantastiline oleks leida midagi, mis toimib nii hästi, et te ei pea enam kartma stressi või puhangu pärast, Dr Itua taimne ravim ravib minu herpese kahe nädala jooksul pärast seda, kui see on tõeline ja loomulik taimset ravimit ei ole kõrvaltoime, põhjus, miks ma kirjutan, on see, et ma lubasin dr Ituale, et jagan tema taimset tööd maailmale, et näha, et Herpes ei ole enam suur asi. ... HIV, Hsv 1/2, B-hepatiit, diabeet, mehed / naine viljatus, loterii õigekirja, Copd, vöötohatis, fibroid, fibromüalgia, maks / neeruflamootia, epilepsia, astma. Siin tema kontakt ... drituaherbalcenter@gmail.com/Whatsapp Telefon + 2348149277976. Ma maksin tema taimsete ravimite eest ja saatsin selle kullerteenuse kaudu, mille ma selle kiirelt ja kasutan.

Kevin Lawrence said...

Tahan kiiresti ihaldada teie järeleandlikkust ja juhtida teie tähelepanu Lääne-Aafrikast pärit dr Jamesile kutsutud võimsa ravimtaimede arstile, kes suutis kõigest 21 päevase kontakti jooksul 15 aastat HIV-st välja ravida, kuna ARV-de tarbimine ei toimi, kuid sain selle paksuke, surfasin Internetis HIV-i ravimtaimede alternatiivide uurimisel, kohtasin proua Stephanie Browni, Lori Hirsti, Trisha Nelsonit ja Richmond Kellyt ning teisi nende tunnustuse ja tunnistuste kohta selle kohta, kuidas dr James neid ravis, Vähk, HIV / AIDS, Alzheimeri tõbi ja B-hepatiit koos taimsete ravimitega. Kõhklemata tekkis mul huvi ja võtsin ühendust sama dr Jamesiga tema e-posti aadressil (drjamesherbalmix@gmail.com), rääkisin talle oma HIV-ist ja oma andmetest, ta ütles mulle, et ärge kartke, et ta mind ravib, ja ta andis mulle ka garantii, palus mul maksta esemete eest, mida ma tegin. 2 päeva jooksul, kui ta saatis oma ravimtaimede segu ravimit SPEED POST COURIER SERVICE kaudu, mis toimetati minu postkontorisse 4 tööpäeva jooksul. Hindasin tema ausust. Kasutasin tema taimset jooki 21 päeva nii, nagu ta seda määras, uskuge mind, kuigi ma sain HIV-i terveks, kui nad kõik ütlesid, et HIV ei saanud püsivat ravi. HIV / AIDS-i saab ravida, kui taimset ravimit kasutab õiges vahekorras hea ravimtaimearst nagu ravimtaimest andekas mees James. Mul on vähe sõnu, et teda tänada, ja olen kasutanud seda vahendit, et temast kogu maailmale rääkida. Tema tõeliselt hämmastav ja lahke, aidates kõigil haigetel patsientidel tervislik elu taastada, ei võta ta tasu. Ainult väike tasu taimse ravimi saatmise kohta teile kõikjal maailmas. Ta ütles mulle ka, et ta ravis selliseid haigusi nagu Alzheimeri tõbi, voodimärgav ravi, skisofreenia, vähk, skolioos, põievähk, pärasoolevähk, rinnavähk, neeruvähk, leukeemia, kopsuvähk, nahavähk, emakavähk, eesnäärmevähk , Fibromüalgia, sündroomi fibrodüsplaasia, epilepsia Dupuytreni tõbi, diabeet, tsöliaakia, ataksia, artriit, amüotroofiline lateraalne skleroos, adrenokortikaalne kartsinoom. Astma, allergilised haigused. Hiv_ AIDS, herpes, põletikuline soolehaigus, KOK, diabeet, võtke temaga ühendust e-posti teel: drjamesherbalmix@gmail.com uskuge mind, te tunnistate kindlasti nagu mina.